Anak sorang boleh la duk ulang beli puting susu. Anak 3 orang kalau semua minum susu botol? Mau fening juga kepala mak ayah? Jenis pulak kerak susu payah nak tanggal kan, jenuh berus dan rendam. Ada tu siap rebus lagi. Tapi kali ni tak payah susah- susah dah sis. Picit kleenzy ni sikit sapu kat puting berkerak tu. Biarkan 5-10 minit. Then gosok- gosok aje pakai jari. Terus berkilat tau. Yang penting, kleenzy ni natural produk, semua bahannya gred food aje. Jadi tak perlu risau pasal bahan kimia berbahaya yang selalu ada pada pencuci jenama lain tu.

Post image
1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Beli kt mn

3y ago

Sy ada jual sis.. Pencuci ni boleh cuci botol susu, pam susu, buah sayur.. Takde chemical.. http://www.wasap.my/+60142659754/tapkleenzy