Nyahaktifkan Virus Dalam Udara Anda Termasuk SARS-CoV Dengan Penulen Udara All Clean Virus Fit daripada SK magic

Adakah anda rasakan udara di rumah anda kurang bersih? Habuk-habuk halus yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar mungkin dapat menjejaskan tahap kesihatan anda sekeluarga tanpa anda sedar. Dengan fungsi teknologi terkini UV Arc Core Sterilisation dalam All Clean Virus Fit air purifier daripada SK magic, anda dan keluarga kini dapat menghirup udara yang lebih bersih dan segar setiap hari kerana ia mampu menyingkirkan kuman serta virus sehingga 99.99% bersih. Terima kasih kepada Copper Fiber Ultrafine Dust Filter (CU20) yang merupakan antara komponen penting dalam All Clean Virus Fit air purifier; kini dengan hanya 4-6 jam penggunaannya dalam seharian, anda dapat menapis dan menyahaktifkan virus-virus yang aktif di udara dan yang terperangkap pada penulen udara ini. Bukan itu sahaja, All Clean Virus Fit juga telah berdaftar dengan Pentadbiran Makanan dan Dadah AS (USFDA) sebagai peralatan kesihatan dan perubatan. Ia telah diuji secara klinikal dan dalam makmal bahawa penulen udara All Clean Virus Fit mampu mengurangkan dan menyingkirkan kuman serta virus seperti coronavirus, virus influenza dan patogenik virus yang lain. Dengan hanya 1 sentuhan, anda dapat menikmati udara bersih tanpa kerisauan tentang udara yang tercemar walaupun hanya di dalam rumah. Antara ciri lain yang dapat membantu anda sekeluarga ialah dengan ciri penulenan yang kini boleh dipasang tanggal dan dicuci semula supaya anda dapat membersihkan secara menyeluruh luaran dan dalaman dan seterusnya mengeluarkan udara yang lebih bersih. Kini, anda mampu miliki 8 peringkat fungsi tapisan udara dalam 1 penulen udara daripada SK magic. Tekan sini untuk lihat dengan lebih terperinci tentang kelebihan penulen udara All Clean Virus Fit daripada SKmagic sekarang ! https://www.skmagic.com.my/product/all-clean-virus-fit/

Nyahaktifkan Virus Dalam Udara Anda Termasuk SARS-CoV Dengan Penulen Udara All Clean Virus Fit daripada SK magic
23 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

SK magic Air Purifier ini sangat sesuai untuk keluarga saya kerana anak sulung saya mempenyai eczema dan anak-anak saya senang mendapat selsema bila udara tidak bersih.jadi udara yang bersih bebas dari kuman dan virus sangatlah penting dengan adanya SK magic Air Purifier yang mempunyai fungsi UV Arc Core Sterilisation dimana membunuh kuman sebanyak 99.9% kini saya tidak perlu risau lagi saya anak anak saya dapat menghidu udara yang bersih didalam rumah.

Baca lagi
VIP Member

Penting untuk dapat udara yang bersih di rumah especially bila kita bela binatang peliharaan. Bulu2 yang tak nampak dengan mata kasar antara punca yang menyumbang kepada masalah kesihatan kita. Tapi dengan All Clean Virus Fit daripada SK magic, tak perlu risau dah sebab dengan teknologi terkini UV Arc Core Sterilisation, bukan setakat habuk malah kuman & virus juga dapat disingkirkan sehingga udara dalam rumah jadi 99.99% bersih.

Baca lagi
VIP Member

Mempunyai teknologi terkini, UV Arc Core Sterilisation dalam All Clean Virus Fit air purifier dapat singkirkan 99.99% kuman & virus dan juga boleh dipasang ditanggal dan dicuci semula supaya dapat dibersihkan secara menyeluruh luaran dan dalaman. Memang fungsi yang terbaik dan flexible untuk semua keluarga terutamanya yang ada anak kecil seperti Marsha

Baca lagi
VIP Member

Ada UV Arc Core Sterilisation yg menjadikan udara lebih segar, bahagian yg mudah ditanggal dan cuci semula serta terdapat 8 peringkat fungsi tapisan. I was like wow. Menarik sungguh ciri-ciri yg ada pada All Clean Virus Fit by Sk magic ni. Sesuai la untuk saya yg pantang ada habuk, terus terbersin. Kadang tu boleh melarat ke demam selsema.

Baca lagi
VIP Member

Saya sangat kagum dengan teknologi All Clean Virus Fit SK magic ni. Ia mampu menyahaktif serta membunuh 99.9% kuman dan virus termasuk COVID-19 menggunakan UV Arc Core Sterilizing Function. All Clean Virus Fit ini ada penapis yang boleh detach dan dicuci , tidak sama dengan penapis udara lain yang biasanya tak boleh detach untuk dicuci.

Baca lagi
VIP Member

Sangat mengagumkan produk dari SK magic Air Purifier. Dengan teknologi terkini UV Arc Core Sterilisation mampu menyahaktif dan membunuh sehingga 99.99% habuk, kuman dan virus seperti Covid-19, influenza dan patogenik virus lain. Tak perlu risau sebab berdaftar dengan USFDA sebagai peralatan kesihatan dan perubatan. Betul2 magic ni!!!

Baca lagi
VIP Member

Musim banyak penyakit mcm covid ni..lepas tu musim2 hujan ni kesihatan sangat2 la penting...dengan tak boleh keluar rumah dan terperuk dapat neutralkan udara dgn SK magic ni bagus yer...dgn ada kucing lagi..memang sangat2 membantu dengan keberkesanan teknologi All Clean Virus Fit dapat memastikan dalaman bersih dan selamat

Baca lagi
VIP Member

Menarik la fungsi All Clean Virus Fit air purifier dari SK Magic ni. Tertarik dengan fungsi teknologi UV arc Core Sterilisation, Copper Fiber Ultrafine Dust Filter & 8 peringkat fungsi tapisan udara ni semua boleh dapat dalam 1 air purifier je. Terus rasa macam nak beli satu untuk mak ayah di kampung.

Baca lagi
VIP Member

Musim hujan ni memang satu famili akan berada di rumah. Jadi memang saya akan pastikan semua ahli keluarga saya memang selesa. Biarpun saya vakum dan mop rumah hari-hari. Tapi pengudaraan saya kena pastikan ianya juga bersih. Takdelah duduk rumah pun boleh selsema, sakit kepala kan!

VIP Member

Suka fungsi Penulen Udara SK magic yang dapat menyahaktifkan virus dalam udara termasuk SARS-CoV dengan Penulen Udara All Clean Virus Fit. Inilah penulen udara yang mouse mommy tengah cari ini. Nak pergi cari dekat shopping mall ni. Berminat lah!