sakit celah paha

Ada tak mummy kt cini mcm saya sakit celah paha,nk bgn tu punya la sakit,,bila dh berjalan ok dah ,preggy 13week

14 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Ada jugak rasa mcm Tu. Ada sekali Tu smpi nk jln pun sakit sgt. Bkn setakat sakit nk berjalan,nak angkat kaki nk melangkah pun sakit. Mungkin aritu sbb sy byk berdiri lama2 sbb memasak utk tetamu dtg rumah. Skrg perut dh makin membesar sbb dh 26w 6d.

VIP Member

Saya pun mcm tu sis.. Tp sebelah kanan je.. Bila baring atau duduk lama2 mesti rasa sakit bila nak bangun. Bila dah jalan ok sikit..

Sy.. 1st trimester pon kadang sakit, da msuk 2nd trimester ni lagi sakit.. Bnyak bjalan n buat keje agaknya

VIP Member

sama la sy pn cmtu. nk cangkung xblh sbb sakit celah peha. berhuhu jela xtaw nk btpe. sy 16w

I pon awal awal 11 weeks sakit pinggang sini sana walau perut kecil

Sy pon sakit jugak celah peha. Tapi sekarang da 35weeks. 😅

Sya dh 35week5day,mmg sakit lh kt celah2 paha

saya pon macam tu jugak..klau dah bleh bngun tu baru ok

Ada. Sakit celah² paha. Tp sebelah kiri saja.

Penah. .sakit sgt. kna relax2 dlu bru boleh bgn