Syaniza Sainadin, Malaysia

Preggers

About Syaniza Sainadin

anak buang
Kekawan,kalau xnak baby.jgn buang macam sampah.hari2 tengok berita baby kena buang.kalau xnak baby wasap saya.saya terima baby walaupun dah Ada anak. 01126472353.
Ya btl tu jngn d buang mcm sampah,baby tu tak dtg dlm rahin ibu klu bkn kemahuan 22.. Bila da jd senang2 pula dia buang baby tu mcm sampah,mcm tak ada hati dn perasahan lngsung.. Kita yg da lama menun
..more
pengasuh
Siapa tahu pengasuh yang elok untuk anak umur dua bulan.dah nak masuk kerja tapi anak xde pengasuh lagi. Sekitar ampang.kalau dapat dekat taman kosas lagi ok
Tulah...risau plak nak tinggal anak tapi nak bawak gi tempat kerja Tak mungkin.klau Tak kerja nanti banyak bill tertunggak
VIP Member
cari yg elok and sayangkan anak ye mommy
sunat baby perempuan ampang
Ibu2 Tau Tak Kat Mana Saya boleh sunatkan anak perempuan saya di amoang.? Semua klnik yang Saya gi xnak sunat baby perempuan
VIP Member
Kalau area ampang xpasti . Cuba sis pergi danau kota . Cari klinik nama klinik danau . Situ ade utk sunatkan baby girl
Sis google klinik2 yg ada. Then call kat sana. Jgn terus pegi, penat sis je nanti. Call first.
susu tepung
Saya nk tukar susu formula ank.susu skrang boleh botakkan rambut harga dia.susu apa yang sesuai dgn ank pramatang? Apa ciri-ciri susu tu sesuai dgn bayi Kita?
rezeki
Alhamdullilah... Saya dpt kerja setelah hampir menganggur selama 3 bulan.dipaksa resign waktu pregnant Dan hampir due.
alhamdulillah
ragam anak
Ada Tak sesiapa disini baby yang suka menetek tapi Masa menetek pegang buah dada ibu satu lagi? Saya asyik berkurung je daalm bilik sebab anak menetek Cara ni😭😭😭😭
Baby sy pun mcm ni, dah 3 bulan lbh dah baby. Lama2 dh biasa dah, kalau di luar sy kasi tutup jak pakai kain atau masuk jer tangan sebelah baby dlm baju.
Samalh dgn ank sy..😄😄
VIP Member
Hehee.. same la kite sis..
Sme lah..smua ank2 sy mse myusu akn myusu smbil pegang buah dada sbelah..mula2 mcm xslese tp lme2 ok je..smp skrg
VIP Member
Sama la. Kdg2 rimas giler. Alhamdulillah anak dah wean off dh.
luahan
Smalam saya dah selamat melahirkan baby perempuan.tarikh kelahiran baby pun Saya rahsiakan dari semua orng melainkan dari keluarga mertua Dan abah Saya sendiri. Semalam tengah layan rasa contraction t
..read
Sekadar nak share. Sye mse kecik2 mse baby tu mak sye crita, ramai ckap sye x comel sbb kepala besar and kulit sedikit gelap. 😂 Arwah atok smpai cakap "apolah mcm ni rupa cucu den ni ha". Tpi mak s
..more
semoga sis tabah, jgn layankan sgt perasaan tu. klu boleh jgn dilayankan juga jika kluarga sndiri bgitu. lagipun sis sedang brpantang kan, tak elok untuk emosi sis. tabah ya dan slamat brpantang 🥰
sy baca pn sy mngeluh panjang.. awk dlm pantang kne jaga betol.. salah nnti sndiri susah.. mcm2 boleh jadi.. bentan la, angin la, bisa.. nnti kalau awk stress, susu badan pn payah nk klua.. kesian bby
..more
3cm
Doakan Saya ye.subuh sakit perut dah gi hospital kul 4.dah bukak 1cm.skrang tetiba jadi terbukak 3cm Masa tengah scan baby. #35 weeks 2 days
All the bestttt
Semoga dipermudahkan sis
Moga di permudahkan Segalanya Buat Sis & Baby... Aamiin
VIP Member
Semoga awk dipermudahkan n bby sihat...
Semoga Allah permudahkan segala urusan bersalin dan semoga ibu dan baby sihat hendak-Nya .. Allahumma Aamiin 💗
angin kus kus
Sejak dah 35 weeks ni asyik kentut je memanjang.ulang alik buang air besar walaupun makan sikit.kencing xyah ckap setiap 5 minit.Cuma Saya pelik kentut tu sejak 35 weeks memang kerap.pelik
Angin.byk.dlm badan.sendawa x
mengeras
Perut Saya asyik mengeras setiap saat.tak campur lagi dgn pedih ulu hati.nak jalan pun rasa x larat sebab perut mengeras dgn pangkal peha sakit.kalau dok baring bunyi meletup kedengaran dlam perut. Sa
..read
Baby gerak aktif sis tapi Saya yang Tak selesa sebab xleh gerak banyak.dah gi hospital.doktor bagi appointment 27/11. Ni plak dtng balik.
kerap mengeras dalam masa terdekat and baby kurang gerak.. better pergi hospital. 2nd baby sy kerap mengeras serah diri kena beranak... walau kiraan baby cukup 10kali. ctg tka cantik, baby makin slow
..more