Susu Keluar Awal

Sy sekarang dah masuk 27 minggu..breast dah bengkak susu dah mula keluar..normal ke mcm ni? sebab rase mcm awal sgt keluar susu ni ?

4 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Waaa awalnya dah kua susu... Sy dah 36 weeks ni pon belom kuar susu lagi.. 😅😅 Ada apa2 tips ke atau susu mmg akan keluar sendiri ya..?

4mo ago

Sy pun keluar susu 28 w. Takde tips pun. Dia mmg auto keluar sdri

sme la sy baru 24week dah bengkak susu. sakit plak ni. sy tuam je dgn air pns tp still sakit. ad tips lain tak bg surut?

VIP Member

normal sis . klau xnk susu bengkak sis bole je urut bg slesa . kecuali klau susu kelua2 .

3y ago

jgn pam ye susu tu sis sbb susu permulaan kelua tu yg paling bgos tok bby nt . susu tu pekat sbb tu rse sedikit sakit .

Normal je

4y ago

oh yeke okay2 mekasih 😁