35 weeks pregnant

Slm mommies…siapa yg sama mcm sy, 35 weeks skarang ni…boleh share update? Rsa mcm mna? Nervous x? Hehe…atau ada yg dh brsalin 35 weeks?

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
TapFluencer

Mudahan semuanya selamat. Masa saya 35 week, memang rasa nervous dan takut. Dalam masa sama kena didik diri tenang, bersedia fizikal dan mental dgn apa2 jua cabaran akan datang. Mudahan kita tak panik dlm menghadapi situasi tak terduga. Ingat, kita akan rasai pengalaman baru semasa mengalami tanda2 nak bersalin, bersalin, menerima bayi, mangasuh bayi, menguruskan diri dan keluarga selepas bersalin nanti. Kena tenang dlm menghadapinya.

Baca lagi
2y ago

Semua kebaikan drpd Allah. tak nafikan selepas bersalin ada juga yg stress, kita cepat2 tenangkan diri, cari ilmu penyusuan, ilmu menenang dan menidurkan anak. Dlm tempoh 2 bulan selepas sy bersalin, ketiga2 perkara tu sangat penting untuk ibu bapa baru. serious cakap ni. 😁 Suka juga kawan saya kongsikan, ilmu keibubapaan tak pernah habis. Daripada hamil hingga anak dah belia dewasa. Lain cabarannya. Kita kena kuatkan diri dgn ilmu.