baby kick

hi sis smua..nak tnya lh sis² smua..mcm mna nak rsa baby kick yaa...skrng bru 20 weeks..first pregnnt nhe..mcm mna nak tau tu gerkan bby??mcm mna rsa dia??tlong skit ya...tk tau..hmm. nak jgk tau mcm mna....hmmm

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Dia rasa mcm kalau perut kita tgah lapar kan dia mcm rasa berombak perut kan, mcm tulah rasa dia. Mula sy pun tak kenal baby kick mcm mana tp lama2 asik rasa mcm berombak je perut nie sah lah tu baby kick. Nanti lama2 dah terbiasa mmg rasa pergerakan baby tu bila kandungan makin besar. 😊

4y ago

oh..yg mcm ber ombak² perut tu..wah..alhmdulillah..sllu sd klu bgtu😍😍..tp d bhgain bwah prut..normal kh tu..sya blum b klinik lagi..tulh tk dpt apa2 advice lgi dr dokter.....