Bersin kuat boleh gugur ke

Hi semua..saya selesema selama 4 hari.. Tapi harini bersin kuat2 sampai sakit bahagian bawah perut kanan...lepastu bila nak jalan rasa sakit...setakat ni takde bleeding..tp sakit..bahaya tak bersin kuat2 early pregnancy..boleh gugur ke?takot la?

5 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sy dah nak masuk 3 minggu batuk. Sy faham rasa sakit tu, kadang bila terbatuk kuat tu, sakit sgt kat ari2 kann. Doc kata normal rasa sakit bila terbatuk tu. Dah habiskan ubat dan antibiotoc yg doc bagi, tp masih x okey lagi. Kemudian, sy banyakkan minum air masak dan amalkan makan madu, pagi dan malam. Alhamdulillah, batuk sy makin ok. Maybe puan boleh cuba juga. Smga cepat sembuh yaaa. 😊😊

Baca lagi
3y ago

Tu la..sakit sgt bila bersin batuk kan...saya doakan awak cepat sihat ya...semoga Allah jaga kandungan kita semuaterima kasih byk2 share..lega baca💖