Sakit tulang rusuk belakang

Saya pregnant 20 weeks. Sekarang ni sakit sangat tulang rusuk belakang sampai nak tido pon susah. Mengadap kiri kanan tak boleh. Kadang sapu balm sikit baru lega sikit. Normal ke sakit tulang rusuk belakang ni? #firstbaby #pregnancy #ingintahu

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
TapFluencer

Normal.. jaga postur sesuai kehamilan ya (boleh tengok youtube kkm pasal ni). cuba letaklah bantal kat bawah perut masa mengiring, kepit bantal di kaki, letak bantal di belakang ikut mana yg selesa. biar jadi macam kubu. haha (macam saya lah tu) 🤭 mudahan semuanya baik belaka tanpa mudarat 🤲🌻

Baca lagi
8mo ago

hihi.. buat senaman juga puan.. senaman sesuai kehamilan ye dan minum air kosong secukupnya.