Panadol boleh makan atau tak?

Saya preg 18w, skrg sy rasa pening yg teramat sgt dan rasa nak muntah je tapi x muntah2 juga, pening kepala ni buat saya susah nak tdur. So boleh ke makan Panadol utk kurang kan pening kepala ? sbb biasa dgr org ckp xboleh 😂 #firstbaby

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
TapFluencer

boleh. Panadol (Paracetamol) safe for pregnancy. cuma kalau sakit kepala berlarutan, boleh ke klinik minta nasihat doktor. buat masa ni bykkan rehat, makan panadol & bykkan minum air putih. cuaca skrg pun blh jadi salah satu faktor sakit kepala & badan kurang air tanpa kita sedar.

1y ago

oh mcm tu, okay , terima kasih ☺️