Line pudar

Saya nak tanya kalau line macam ni positive ke? Period saya dah lewat 5hari. Saya baru kahwin 17hari. #ingintahu

Line pudar
28 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

POSITIF. Tahniahh.. Sy pun sebelum ni sama mcm awk. Sekrg dh 5 bulan dh preggy

doakn semoga Masliah Binti ladjamil mndpat zuriat pada bulan ni..Aamiin

yeaa sis tahniah positif tue...semoga sis dan kandungan baik2 sja...amin2

TapFluencer

InshaAllah ada rezeki tu sis..tahniah 💕

sma mcm sya baru dua minggu kawin dah mengandung

3mo ago

tahniah. tpi setengah orang xtahu kan pasal bunting pelamin ni. kakak saya sendiri kta malu nnti klau orang tahu dan siap kata saya nak pecah belah kan keluarga🥲

rezeki sis..bunting pelamin❤️ tc sis

mashaallah bunting pelamin💕

3mo ago

alhamdulillah

Usia kndungn kita sama sis .😊

Alhamdulillah dah ad rezeki tu

positif sis..tahniah..