Lapar kerap 38 minggu

Hi saya dah 38 minggu 4 hari. Tapi harini asyik lapar dan kalau tak makan rasa perut masuk angin. Ada tak macam tu . Bila makan baby aktif gerak . Bila xmakan dia mengeras. Lapar betul rasa harini . Macam macam dah makan . Semua macam tak masuk perut. #ingintahu #firstbaby #pleasehelp #1stimemom #seriusnanya adakah ini normal ?

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Hehe, makan jek sis klu sis xde gdm or msalah kesihatan pape ,nnti dh brsalin, byk benda sis kena pantang mkn..kecur liur nanti..hehe.. normal jek slera brtambah hjung2 ni, sume menda nak merasa..hehe

3y ago

dah makan macam macam . akhirnya pagi buta tadi muntah balik . terus sekarang jadi tak selera nak makan pulak . ini ada kena mengena dengan tanda nak bersalin ke ? πŸ˜₯