Ada spotting darah setitik tapi takde tanda sakit

Salam mommy² . Nak tanya , saya 1st mom . Sekarang da 35w 2d . Malam tadi perasan ada secalit darah tak pekat pada panty . Pagi ni pun ada satu titik darah tak terang sgt pada panty . Tapi saya takde tanda² sakit langsung . Saya takde masalah cuma gbs n anemia waktu mengandung . Perlu ke saya ke hosp segera ?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

darah fresh ke coklat? kalau darah fresh, selalunya dalam 24h nanti akan start contractions. FTM selalunya ambil masa lama nak bersalin, average dalam 24h dari start contractions. try layan dulu contractions kat rumah, makan minum rehat cukup2. kalau contractions dah makin kuat & kerap, boleh ke hospital. kalau by 24h tak ada contractions juga, pun boleh ke hospital.

Baca lagi
4w ago

semalam jumpa dokt scan berat baby da 2.66kg . lagi saya risau , hehe . nk dekat due nt bole amalkan minum air kelapa . seminggu 2 kali pun okay . semoga urusan bersalin awak nt dipermudahkan ya .

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-5236115)