37 week 3 day

salam.. kenapa ye sy kerap sakit perut dan ceri beri?? kdg sakit perut je tak rasa nk mmbuang.. rasa loya je nak muntah.. mkn pun x selera.. kat leher ni rasa cam ad angin. . nk sendawa pun tak lepas.. mlm2b degup jntung trase laju.. kdg rsa sesak nafas tp tk truk.. perlu ke sy pegi hspital?? smlm sy tk mkn nasi.. tgh mlm bru mkn.. lps mkn telan ubat muntah blik semua.. hrini pula sakit prut je.. dh 2x mmbuang.. slbhnya sakit perut je.. td time bawa motor trasa cam sakit mnyucuk bhgian bawah perut belah kiri.. sakit sgt.. skjp je sakit.. blkg bdn rsa tk selesa.. ap blh sy buat??

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Hi sis . Lebih baik cek kat klnik or hospital dgn gejala sis skrg ni sbb dah 37w kira tunggu hri je lg. Bila2 msa boleh beranak... If sakit dkt bwh perut plus perut mengeras tu tanda2 rahim bgi persediaan nak bersalin

3y ago

tq sis krn prkongsian ats persoalan sy.. nnt sy akn ke hospital..