makin kuat keinginan dengan suami

normal tak ya, keadaan saya ni? saya first mom.. duduk berdua dengan suami dan anak di rumah sewa suami.. saya ada seorang anak lelaki umur 5 bulan.. suami pula kerja pagi ke pagi.. biasa pukul 1 pagi mcmtu baru balik rumah.. kalau suami kerja tu, kira saya duduk berdua dengan anak.. saya nak tanya, saya perasan sejak ada anak ni, nafsu saya makin kuat dengan suami. normal tak eh? risau juga kadang2.. sebab bila saya mandi kan anak, atau tukar pampers anak, saya selalu terbayang badan suami.. disebabkan tu, keinginan saya kat suami makin kuat. kadang risau juga, sebab saya duduk berdua je dengan anak kan.. suami balik 1 pagi tu, kami berdua biasanya dah tidur.. ada mommies kat sini alami yang sama ke ye? ke benda ni tak normal? sebab saya ada baca, bila tengah fasa anak menyusu badan, keinginan dengan suami jadi makin kurang.. saya sebaliknya.. kadang waktu anak tengah menyusu pun, saya jadi teringat2 suami.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Dah bincang dgn suami? Maksudnya, puan ada keinginan, tapi belum dapat bersama suami sebab dah tertidur dek suami balik waktu puan tidur? Jika puan dlm waktu subur, memang keinginan untuk bersama tu tinggi normal. Saya panggil, fasa menggatal 😅

Baca lagi

sy pun cmtu sis..smpai jd gaduh klau laki xnak.. ssh nk ckp rasa tu..tp mnyesal pun ada sbb bln ni skip period..tggu masa nak check je.