selera makan

normal ke kite tgh2 mengandung ni xberapa selera nak mkn...

11 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Normal je tu sis sya pn xbrapa slera nak mkn sblm ne, nafsu nak makan tu besar sngat tp bila da nak mnyuap tu tak bole nak msuk byk tu pn berapa suap je☹️, skrg ade ok skit da tp xbole kenyang makan terus pening.

3y ago

tQ sis... air sye bnyk minum... mkn je kurang...

Yup. Sy msa awal2 pregnant [email protected] jgk la tkde selera nk makan. Smpi turun berat bdn la. Skrg pun sme. Nak dekat2 bersalin pun jenuh nk makan. Hmm. Berat pun turun balik.

Normal sgt..sy start mkn hujung2 trimester kedua hingga ketiga. Permulaan pregnant mmg semuanya busuk..smpai kena gastric n jumpa pakar pemakanan.

Ni yang saya alami sekarang asyik minum je tak tau nak makan apa.. tengok teringin tapi bila beli langsung tak boleh telan

3y ago

ooo... sye bile ada makanan ok jee.. tp kalo xde tu.. mmg seharian laa xmkn..

normal sis.. sy turun 5 kg mula2.. alhamdulillah dah hbis fasa tu skrg.. asyik nak kunyah je.. 🤭

Norml ja sis.. Klo d pksa mkn pun, akn muntah juga.. Rajinkn minum air ja

VIP Member

Normal sis. Tp try mkn jugak sikit2 utk baby ya

3y ago

itu laa.. mkn gakk walau paksa..

Normal je kalau awal preggy

Normal.. Sy pun mcm tu

Normal kalo bru2