Buasir

Nak tnya pendapat, siapa kt sini pernah ada buasir ketika hamil, saya hamil 8 bulan dan tiba2 baru ada buasir..boleh ke kalau ada buasir bersalin normal. Saya harap sangat dapat brsalin normal nanti, ada petua x untuk hilangkan buasir ketika hamil ni..

8 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Xde masalah sis.. Lau ada buasir utk bersalin normal.. Sy penah kena masa pregnant ank no 2..lps dh bersalin tu OK dh.. Sbb bby menekan kt bwh tu leh jd buasir.. Tp pregnant yg no 3 ni.. Alhamdulillah xkena.. Sbb byk mkn buah dgn produk shaklee kot.. Ni tgh tgu hari bersalin je ank no 3..

VIP Member

Sy ad buasir msa ank ptama sis, InsyaAllah xda msalh, nt msa lps bsalin, doc kn nk cuci dlm kita, mnta doc tolak buasir tu msuk dlm, Alhamdulillah sy buat mcm tu, msa pregnt ank ke 2 dh xda buasir ny 😊

3y ago

Mcm tu ke, kiranya boleh brsalin normal ye..hehe,sbb sy tkut jgk buasir sy slalu kuar..terima kasih ye sis. Tenang ckit rsa ☺️

Boleh bersalin normal.. Puan minta nasihat dkto. saya skrg mengalami.. Dkto akn beri ubat mcm peluru.

3y ago

Alhamdulillah, terima kasih..sy akn tnya doc nnt 😊

VIP Member

Sy ada buasir sist. Start kndungan masuk 6 blan..smpai lpas brsalin pun ada...

3y ago

Msuk ubat kot bontot tu skjp je ok..pastu bile sembelit jadi smula buasir.. aduhaiiii...

Sya ada buasir dr sblum kawin lgi..sya pun nak tahu ni😄

VIP Member

Jumpa dr la sis. Takot jugak buasir ni dalaman kita tktahu

Sapu manjakani pon leh lega kan sikit buasir tu

saya sapu manjakani kt situ