perlu ke walker

Hi..nak tanya..baby saya 4 bulan lebih..dia dah meniarap dari umur 3bln lagi. Cuma sekarang..dia selalu merengek utk didirikan and duduk. Dia mcm taknak baring sgt.. macam mana ya.. ke perlu beli walker?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Anak sy pun dlu umur 3 bulan lebih dah sy bg masuk dlm walker sb mmng dia nmpak dah kuat dah tu seronok jer. Tpi tgk bby gak kalau dia macam dah kuat pastu ok jer nk masuk dlm walker sy rasa boleh jer

VIP Member

Terlalu awal la bg baby walker

3y ago

Kita blh je angkat atau baringkan kat dada kita time kita duduk bg dia selesa