Baby 2 bulan susah tidur siang

Hi moms. Baby saya 2 bulan, siang dia susah sikit tidur. Walaupun dah bedung dia akan tidur sekejap je lepas tu mesti akan bangun (biasanya setengah jam atau sejam) tapi malam dia tidur mmg lena tak perlu bedung, alhamdulillah. Kadang2 dia tidur 6 hours straight time malam haha. Ada tak baby mcm anak saya?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sama mcm anak saya tapi malam dia tak tido 6 jam. biasanya 3 jam max dia akan bgn menyusu. kalau pagi nak bagi dia tido lama saya kena dukung dia. kalau dia x tido pon dia byk meragam. x tahu nak buat mcm mana.

7mo ago

Alhamdulillah. Kita pun dapat rehat cukup kalau baby tidur lena waktu malam. Cuma siang la struggle sikit kan. Awak try bedung dia tak? Dia banyak nangis ke waktu siang?

sama baby sy pun xnk tido siang , lyn je dia 😂 tido kjp2 je , ptg bwk jln2 , balik mndi lps tu msti tido lena terus , bgun utk susu je 🤭