Sex + penat + hilang nafsu

Mommy semua, nak tanya, lelaki memang kuat nafsu sangat ke? Seminggu berapa kali suami akan mintak ? Saya ni preggy anak kedua,jdinya saya kdg cepat letih sampai kdg nk layan suami pun tkde mood. Penat 1 hal, ngntuk pun satu hal. Bila bab sexx suami mmg akan moody terus, nnti dia salahkan kita. Ye sy mmg kurang bernfsu sejak lahir anak pertme haritu, mgkin sbb saya letih sgt2, semua kerja rumah saya buat, jaga anak semua tu. Boleh bg kata2 semngat. #ingintahu bila bersuara sy jgk disalahkn 😭 sy penat

26 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Semua suami begitu.Sehingga umur 50an..Sabar je.Layan kan aja.Suami.Syurga di telapak kaki suami.Tapi boleh berbincang.Tapi kalau suami marah better tak yah.Preggy kan.Sebab takut ada sesetengah suami cepat naik tangan kaki.Sia2 je.Sentiasa berdoa Allah lembutkan hati suami sis .Semua surirumah penat.Ganjaran Allah bagi banyak kepada isteri.Buat kerana Allah.Buat kerana ibadah.Redha.Takkan rasa penat.Percaya lah.Janji Allah itu pasti😀👍🏻..Ok..Tak moh stress.Happy2 jew😀👍🏻.Dengar muzik ke.Baca Al-Quran.Hati tenang😀👍🏻.Ok

Baca lagi