Sex + penat + hilang nafsu

Mommy semua, nak tanya, lelaki memang kuat nafsu sangat ke? Seminggu berapa kali suami akan mintak ? Saya ni preggy anak kedua,jdinya saya kdg cepat letih sampai kdg nk layan suami pun tkde mood. Penat 1 hal, ngntuk pun satu hal. Bila bab sexx suami mmg akan moody terus, nnti dia salahkan kita. Ye sy mmg kurang bernfsu sejak lahir anak pertme haritu, mgkin sbb saya letih sgt2, semua kerja rumah saya buat, jaga anak semua tu. Boleh bg kata2 semngat. #ingintahu bila bersuara sy jgk disalahkn 😭 sy penat

26 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya peegnant anak 1st .. sebelum tu memang suami kerap lah nak .. tapi dah pregnang dia macam takut² kalau nak pun mesti tanya dulu sampai tahap tanya dr sendiri ataupun google dulu