Sex + penat + hilang nafsu

Mommy semua, nak tanya, lelaki memang kuat nafsu sangat ke? Seminggu berapa kali suami akan mintak ? Saya ni preggy anak kedua,jdinya saya kdg cepat letih sampai kdg nk layan suami pun tkde mood. Penat 1 hal, ngntuk pun satu hal. Bila bab sexx suami mmg akan moody terus, nnti dia salahkan kita. Ye sy mmg kurang bernfsu sejak lahir anak pertme haritu, mgkin sbb saya letih sgt2, semua kerja rumah saya buat, jaga anak semua tu. Boleh bg kata2 semngat. #ingintahu bila bersuara sy jgk disalahkn 😭 sy penat

26 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

mcm sy masa 1st dgn 2nd trmster tu slalu brsama. ni dah 3rd. sminggu skali dua je. sbb dah start skit celah kangkang,kepala budak dah turun, dgn rasa penatnya , trik nafas susah. dgn skit kepala sbb sy jenis xboleh nk telan ubat kapsul.sy stress. tp Alhamdulillah suami faham. kadang ada juga minta dan kadang serba salah sbb ksian sy sakit2 . tp sy tetap bg la. sminggu skali . ksian pulak kt dia.

Baca lagi