Sex + penat + hilang nafsu

Mommy semua, nak tanya, lelaki memang kuat nafsu sangat ke? Seminggu berapa kali suami akan mintak ? Saya ni preggy anak kedua,jdinya saya kdg cepat letih sampai kdg nk layan suami pun tkde mood. Penat 1 hal, ngntuk pun satu hal. Bila bab sexx suami mmg akan moody terus, nnti dia salahkan kita. Ye sy mmg kurang bernfsu sejak lahir anak pertme haritu, mgkin sbb saya letih sgt2, semua kerja rumah saya buat, jaga anak semua tu. Boleh bg kata2 semngat. #ingintahu bila bersuara sy jgk disalahkn 😭 sy penat

26 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

tak semua suami macam tu sis. saya sekarang mengandung dah 6 bulan. baru 2 kali je suami mintak. bila perut semakin membesar ni,suami cakap kesian nak mintak. tak sampai hati, tengok perut dah besar. saya mintak pun suami tak nak bagi. dia yg lari kan diri 😂. ape² pun sis bincanglah dgn suami ye. bagi tau suami baik² ape yg sis rasa. awak rasa tak selesa ke,sakit ke,penat ke.. slow talk, Insyaallah suami mesti boleh faham.. kadang sbb penat tu yg buat kita tak bernafsu. lelaki pun macam tu jugak. kalau dia penat,dia tak ingat benda tu. baik dia rehat dan tdor. lagi satu,mungkin juga faktor umur. macam suami saya umur dah dekat 40 tahun ni,dia dah slow siket. astu,sejak amik booster suami cakap cepat penat,jadi nak main pun memang rasa malas 🤭. bincang dgn suami elok² okey,org lelaki kalau dia cakap nak tapi tak dapat,muncung dia boleh sangkut hanger baju 😂. sabar ye. kalau awak mengandung baru trimester pertama,elakkan dulu lah berhubungan intim. kalau nak buat jugak pun kena slow². masa ni memang rasa tak selesa. nanti dah masuk trimester ke dua dan ke tiga,haaa..tu dah okey. nak mintak setiap hari pun boleh dah..

Baca lagi