Sex + penat + hilang nafsu

Mommy semua, nak tanya, lelaki memang kuat nafsu sangat ke? Seminggu berapa kali suami akan mintak ? Saya ni preggy anak kedua,jdinya saya kdg cepat letih sampai kdg nk layan suami pun tkde mood. Penat 1 hal, ngntuk pun satu hal. Bila bab sexx suami mmg akan moody terus, nnti dia salahkan kita. Ye sy mmg kurang bernfsu sejak lahir anak pertme haritu, mgkin sbb saya letih sgt2, semua kerja rumah saya buat, jaga anak semua tu. Boleh bg kata2 semngat. #ingintahu bila bersuara sy jgk disalahkn 😭 sy penat

26 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Kdg2 kt rasa mcm taknak tp bila kt niat kan pahala dan manja2 gitu. Tup2 jadi. Ehem2. Chill sis. Kuarkan blk perangai manja2 kt macam dlu2. Buat2 xpe nt jadi. Cayalah. Sbb bdn kt hormon berubah xmcm biasa. Suami minta kat kt sbb kt je blh layan. Kannn☺️