Makan durian

Hii mommy’s sya pregnant dah 20 week. Dah 5 bulan. Tdi makan durian 2 biji jer. Tak apa2x ker?? Mentua cakap jgn makan biar pun teringin. Tpi tdi sya tak tahan then makan 2 biji.. mnta pendapat?? Baby dlm tu okk ker ??

18 Balas
Tulis jawapan

Boleh makan sikit..

boleh makan...😊

Kalau badan tahan ok je..

Pndapat saya..kalu mnde yg xleh makan...dan xsure badan sis mcm mana..baik xpayah makn.walau tergin sklipun..fikir baby..sis..sbb saya ade sejarah pasal durian ni..makan xabis seulas pun....

2 biji banyak tu sis,ke 2 ulas ??😄

Boleh makan sikit, in small amount

Post reply image

2biji ke 2ulas sis? Kalau 2biji banyak tu sis.. Kalau 2ulas okay lagi.. Sbb saya pun selalu dlm shari dalam 3,4ulas je makan.. Itu pun dah rasa panas kat dada.

Bole sis...lps mkn bykkn minum air msk

In sya Allah boleh jer ibu...huhu

Super Mum

Better xye makan.. ade org ok je lepas makan.. tpi saya aritu makan durian, kbsokan saya kena pegi ospital sbb dh rasa lain.. muntah2 lgi