12 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

sikap saya dan suami lebih kurang menurut arwah beliau sama2 xmau kalah lagi2 saya yg berpendirian tetap tetapi dalam masa yg sama saya juga wanita yg selalu memberi idea untuk suami dan penyumbang besar bagi kemajuan kami sbb saya suka ambil resiko ya sbb sy yg pegang wang xsedar kereta da hbis ccm ada ruma kecil dan motor untuk kerja lepas tu baru ada anakkk pertama😂sampai sesat di asianparent ni btw sy kahwin umr 15 tahun ada anak pertama umr 20

Baca lagi

Suami terlalu sebok dgn telefon , terasa haty tuh jgn cakap lah.. dari kawin sampai lah skrg tgh pregnant anak sulung . kdg bila dia pgil dok sebelah dia dah naik menyampah sbb mata , haty , diri dia dgn fon jew . kita kat sebelah macam tunggul hanya melihat dia . tuh sbb kerap buat perangai asing kan diri dari dia lepas tuh nak marah kata tak layan dia padahal dia yg buat kita badmood . lama² diri nie dah terbiasa bawak diri sendiri .

Baca lagi
2y ago

Sekarang dh ok ke atau masih mcmni? Sy pn dh rasa mcm tunggul juga ni

normallah tu dlm rumahtangga.. kena ada sikap toleransi antara satu sma lain. Mmg lelaki ego tapi seego2 dia ada juga sikap belas kasihan. Alhamdulillah rumahtangga saya nak msk 23 thn dah bersama suami, saya selalu akan berbincang dengan suami kalau selama saya jadi isteri dia ada tak yg dia x puas hati. Dari situ masing akui kelemahan dan perbaiki semoga perkahwinan yg dibina kekal till Jannah. Amin2 yra.

Baca lagi

1. lepas masal x kemas 2. kacau me time 3. bila berak bwak enset 4. tk lipat kain

Baca lagi

Mau menang sendiri dan tidak mau dengar pendapat partner.

marah kat suami,,kerna suka main telfon

saya sering marah" sama suami

sama2 tolerate hb n wife

VIP Member

melawan ckp

VIP Member

👍🏻