Tidur buai

Hai mummy, ada tak baby mummy yg nak tidur je cari buai? Macam mana mummy bawa dorang keluar rumah eh? Sebab kalau mengantuk asyik nangis je, xleh nak tidur sendiri, nak buai jugak.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Untuk membawa anak yang suka tidur hanya dalam buai keluar rumah, terdapat beberapa cara yang boleh dilakukan seperti: 1. Pastikan membawa buai bayi yang mudah dipasang dan dibawa ke tempat-tempat tertentu. 2. Gunakan kereta sorong bayi yang boleh dilakukan keluar rumah untuk menjimatkan tenaga dan memudahkan pergerakan. 3. Pilih waktu yang sesuai untuk pergi keluar rumah, seperti ketika bayi kurang mengantuk atau sebelum waktu tidur biasa mereka. 4. Bawa sesuatu yang boleh menenangkan bayi seperti mainan kesayangan atau kain dari rumah. 5. Beri perhatian yang mencukupi kepada bayi dan pastikan keperluan asas seperti kenyang dan selesa terlebih dahulu sebelum keluar rumah. Saya harap tips ini membantu anda membawa bayi yang suka tidur dalam buai keluar rumah dengan lebih lancar. Jika anak anda suka tidur dalam buai, pastikan anda sentiasa memantau keadaan mereka dengan teliti untuk keselamatan mereka. Jangan risau, dengan sedikit kesabaran dan persediaan, anda pasti boleh menikmati aktiviti di luar rumah bersama bayi anda tanpa masalah. https://invl.io/cll7hzz

Baca lagi

sye bwk klua waktu wake window baby... klua dkt2 & skejap je.. lps tu blek tdo kn baby.. ble baby da besar sikit da pndai tdo dlm kete & stroller..