checkup monthly swasta atau KK

dalam dilema nak checkup bulanan utk kandungan di swasta atau klinik kesihatan je🥺🥺 help me

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
TapFluencer

Kalau nak detail check up nya saya prefer kk. Bukan kata swasta tak bagus sebab saya pun pernah check di swasta sb bersalin di swasta so ada beberapa kali kena check up swasta. Kalau dari segi nasihat yang berguna dari segi makanan dan nasihat yang lain memang bagus kk. Swasta kadang mereka nak cepat sb patient memang ramai. Kk as usual dia akan layan orang tu sampai habis. Dan baru panggil patient lain. Tapi kalau tk sabar bab menunggu giliran bagi saya lebih cepat pergi swasta. Tapi still kena tunggu juga tapi tk terlalu lama sangat. Dan semestinya check up swasta banyak juga cost nya. Tapi kalau dapat doc yang sangat membantu di swasta okay je no problem.

Baca lagi
2y ago

Sama² tapi kalau scan untuk detail scan kalau nak puas hati pergi swasta ya

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-4001841)

TapFluencer

kalau mommy free on weekend je boleh pegi swasta. kalau mommy weekday free, boleh pegi kk. ikut selesa mommy.

2y ago

kalau kk xde everymonth scan. tapi kdg² nurse akan dtg cek dkt rumah. ikut trimester . kalau swasta everymonth boleh scan. mcm sye prefer kk. sbb private clinic sye pegi xde buku pink, just tulis atas kad je. lagi satu kk free je 😂 private kena byr around 80 above. sy x scan selalu sye buat early pregnancy scan dgn details scan je. nnti dh 8m or 9m bru buat 5d scan. tu pon byr je dkt klinik luar.