air kelapa

Bole ka minum air kelapa ...kandungan masuk 27w?

11 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Pakcik sy kata, wife dia tiap hari minum air kelapa.. Mmg xdpt nak tinggal.. Lahir je anak putih melepak. Dia sorang tu je putih. Abg n kakak dia semua hitam manis. Pakcik n makcik sy pn hitam manis jgak 😅😅 maybe utk makcik sy, dia xda apa masalah mnum air kelapa.. Tiap org lain kan.. Sy pn setakat ni belum pernah mnum air kelapa lagi.. Dah 23w 😉

Baca lagi

tak salah kandungan dah 6 bulan ke 7 bulan ke atas dah bole minum... kalau takot minum kandungan 8 bulan... sbb air kelapa ni org tua tua cakap bagus... sebab membolehkan senang bersalin

VIP Member

Air kelapa kurangkan rasa loya.. Beli yg sebijik bawa balik.. Jgn beli yg 1bekas 2.00 kat pasar malam gerai ayor pak hussein.. Tu letak bapak gula dlm tu..😂

Baca lagi

Dr kata air klapa ble je minum tpi xde kena mengena dgn warna kulit baby coz warna kulit baby bgantung dgn jenetik

VIP Member

Boleh.. 2 kali pregnant mmg amalkan air kelapa. Keluar anaknya bersih..

Tapi saya masih takut nk minum walaupun 7 bulan sama nan soya..

6bln dah boleh.. sbb air kelapa ni dpt bersihkan air ketuban..

Klau sye mmg xberani nk mnum time preggy.. 😅😅

3y ago

Ok ok....baik la....

VIP Member

Boleh... Trimester 3 dgalakan mnum air klapa tau

3y ago

Tggu genap trimester 3 dl la kan

Bole saja, sy awal² da mnum air klpa

3y ago

Ikut antibody LA sis, sy mnum jgk awal prgnt tp xadalh smpi Hari² mnum.... Xsma antibody stiap IBU2 msa prgnt