Bentuk jahitan luka terbuka

Assalamualaikum, Nak tanya mcm mana rupa kalau jahit luka terbuka ,benang terbuka ke? Saya bersalin normal,saya tak tau luka jahitan tu mcm mana,sbb luka jahitan saya ada benang terkeluar

6 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sy pun nampak mcm tu bila misi cek dia kata benang renggang..nampak isi mcm terbuka tp masih ada benang.. tak boleh bnyk bergerak takut benang putus.. 1minggu lebih lepas tu benang dh takde..

3mo ago

risau bila dah nampak mcm tu,tq sis

nampak terbuka. tengok guna cermin. guna ada benang terkeluar mungkin benang nk jatuh. kalau takut nak tengok. minta husband tengok kan. kalau malu nnt checkup baby minta nurse tengok kan

3mo ago

tq sis

Wa'alakumsalam. Mungkin luka jahitan sis mula lekat jadi benang akan nampak bersulam daging di bahagian dalam. Luka start bercantum dan benang dah nak mula tanggal.

3mo ago

oh Yeke sis, thanks you

mungkin benang nk jtuh sis..sbb dh byk hri...mcm sy dlu...yg penting tmpat tu msti slalu kering n slalu tukar pad

boleh suh husband tgokkan

3mo ago

husband x berani nak tgok sis

Dah berapa hari?

3mo ago

saya berpantang dah 12 hari dah