39 weeks masih x bersalin ag

Aslkum semua sy rsau la sy da 39 weeks ank msih x nk kluar ag..x ad tanda2 pun skrg ni😔macam Mana ye

7 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sy 39w1d pn masih xde tanda lgi😊hri2 pjuk baby sbb xnk kena induce huhuhu. Rsenya dh mcm2 buat, mcgkung lma2, jalan 1 mall, buat keja umh, tpi tulah doa yg baik2, smga dipermudahkan.

Jangan fikir sgt. Kerapkan exercise je. Bila2 masa je tu. Saya pn hari tu tak ada tanda apa2. One day keluar darah je. Pergi hospital, next day bersalin.

Sy dulu sampai 40wks + 3days.sabar sis...sy faham perasaan tu.kalau semua ok,baby akan keluar bila dia rasa dah sampai masa.

Blum masa nya lagi nk keluar tu.saya skrg dh 38 minggu tk ada tanda nk bersalin lagi

Sama sis...arini cukup2 39weeks rasa penat sgt2 skrng..sabar je..

Sy lg 2 hari kena admit elective czer nervous gak.

Kerapkan bersama suami😊 Induce semulajadi..