Gugur diusia pertengahan mengandung

Asalamualaikum hai ibu ii mesti ada yang pernah nampak nama saya kan ,saya nak bagitau disini saya gugur diusia baby 4 bulan lebih nak masuk 5 bulan jatuh sediri punca mungkin terlalu stress dan banyak buat krje berat terima kasih mana yang pernah mendoakan saya dan baby dulu kepada ibu yang tunggu hari saya mendoakan selamat bersalin dan semoga dipermudahkan ,kepada ibu yg sedang berpantang ayuh berpantang bersama 😊♥️ thankyou gais

15 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sy pun gugur 15weeks, pg checkup size bby stop at 12weeks. So dah 2 minggu meninggal tp takperasan. Bila sy tgk2 jadual dlm kalendar sy, waktu bby meninggal tu jadual sy memang busy sgt dgn assignment, presentation, exam, research dan stress breast ada benign. Jd sy rasa bby sy tkde sbb sy tlalu stress. after 6mths sy pregnant balik, skrg dah 34weeks. Buat mase ni awak rehat dulu, inshaallah nanti ada rezeki

Baca lagi
2y ago

Sama mcm saya, ikut pengiraan dah 12weeks , bila scan baru 10weeks .. and last gugur 🥲 heartbeat baby dh takde

salam takziah sis. semoga Allah kurniakan rezeki baby lagi dalam masa terdekat. semoga dipermudahkan urusan berpantang. jangan stress2 ya sis. jaga diri. jaga kesihatan.

Salam takziah. Semoga puan tabah dan semoga ada hikmah disebalik ni. Saya nak tanya sebelum keguguran ada tanda2 mcm sakit perut ke atau ada pendarahan ke?

2y ago

Semoga kehamilan seterusnya lebih kuat, sihat, dan selamat.. Amin

salam takziah puan.. jaga diri, jaga pantang, bykkan rehat, fikir yang baik2 .. insyaallah ada rezeki lg.. Allah bersama orang yg bersabar..

takziah sis.... tabahkan hati ye.... secepat mungkin akan dapat cahaya mata yang sihat.... selamat berjaya 🤗🤗🤗🤗🤗🥰🥰

Semoga awak sentiasa diberikan kekuatan untuk hadapinya.. InsyaAllah akan ada rezeki lagi.. selamat berpantang.. jaga diri.. hugs..

Salam takziah awak .. maaf Nak tanya . Masa awak keluar darah ketul2 tu sebelom tu ada symptom lain ?

semoga sis kuat dn insyallah diberi rezeki yg lain. selamat berpantang

Salam takziah sis... semoga satu hari nnti sis pregnant lagi amin

Takziah sis, pntang elok2 ye.. moga ada rezeki lepas ni