RAHIM TAK KUAT

Apa kena buat kalau rahim tak kuat ? dua hari lepas saya bleeding , doc scan kantung kosong n tk membesar , pastu semalam saya bleeding n cramp perut , hari ni saya g ke klinik lain , doc scan bagitahu dah nampak janin cuma takde heartbeat lagi , and doc bagitahu , saya bleeding sebab rahim tak kuat , dia suruh saya makan ubat kuat rahim .. ada yang pernah kena macam saya tak , apa yang perlu saya buat ya ?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

doc ada bagi ubat tak? kalau doc bagi mkn je ubat tu dan byk rehat, keje berat jgn angkt. kalau tgh kerja elak bnda2 mcm tu. kalau berlarutan minta mc untuk rehat dkt rumah.

1y ago

ada , doc bg ubat kuat rahim ..

betul la tu apa Dr pesan. kena rehat, jgn buat kerja berat, jgn stress2