macam mana untuk tidur kan bayi awal ?

Anak saya selalu tidur lewat masa itu jangan cakap la memang tak menentu kadang awal ade yang lewat sikit ade jugak tidur paling lewat ?

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Mommy kena set awl2 tutup lampu. Pukul 9.30/10pm bilik dh gelap. Tak kira laa dia sejam lg baru nk tidur ke tp bilik dh gelap. Utk bg dia faham bila tutup lampu bersedia utk tidur. 😊

3y ago

Aah cuba mommy try inshaAllah ambil masa juga laa dia nk faham. tp harap2 dapat membantu. Sebab saya dulu pun mcm tu. So saya tutup lampu awl. Main laa dlm bergelap tu je borak2 ke. Tak lama lepas tu dia tdo 😊