hepimummy, Malaysia

Mum of 1 adventurous superhero

About hepimummy

saja tanya??
Betul ke kalo,baby aktif waktu malam ketika dalam rahim..nnti kluar,pon dia aktif waktu malam
Tak smestinye
serba tak lalu
Ada,x mummy2 dalam ni serba xlalu.. Nk mkn xlalu smpai,mnom susu xlalu, Nk mkn vitamin asik2 muntah2 Xtau nk,buat cm mna
VIP Member
Minum jus oren
teringin masa lodeh auntie india
Teringin masalodeh auntie india buat.. Dh beli melayu punya tapi teringin jgak yg auntie india dpt sbjik dua,pon,jdi la cm mna ye😁😁
Bagi sy cari je la kt kedai mamak.... Mmg ada masalavadey atau uluduwadey.
VIP Member
Boleh la try nak beli sekali sekala, hilangkan rasa teringin tu 😁😁
takut
Mummy2 betoi ka org ka klo ngndung xelok bnuh haiwan.. Bukan apa byk,kt umah ni lipas dtg dr longkang msok ikot celah2 tgkap celah,pintu Kdg2 tgn laju ja p spray lipas..
VIP Member
Sy spnjang preggy asyik membunuh ja haiwan perosak ni.. Alhamdulillah ank kluar, elok ja..
VIP Member
sy bunuh biawak lg sis😆 mitos jgn percaya la
nak makan pedas2
Preggy2 ni suka plak mkn pedas2.. nk mkan meggi ramen..boleh ke tak ye.. #preggy14mggu
Bole je nak makan sekali sekala tp jangan makan berlebihan sgt takut nnt kena heartburn pulak
cergas di awal,preggy
Mummy smua sapa kat sni yg bru je preggy dalam 11 minggu tp cergas sgt itu ini buat tp bukan buat mcm kja berat2.. Masak2 lepas tue buat cod.. buat itu ini.. Xpeke klo awal2 cergas mcm tue.. Xde alaha
..read
klau pnt rse nk pitam rehat . klau xd bole je buat aktiviti harian . sy mse ank prtama n kedua alahan biase je xteruk sgt . bole je buat aktiviti harian . mse tu pon mmg suke nk blaja msk yg xprnh bua
..more
Selagi x bleeding should be ok
preggy 10 minggu,memang xlalu nasik.
Yang lalu telan,nasi lemak shj pg2 teh tarik Tgh hri nk mkn mggi goreng mamak, Kudap2,mkn mlm chakotiaw.. Ulang2 dr awal preggy xpa ka.. Memang xlalu nasik sgt klo mkn nsi nk muntah
VIP Member
Sy dulu larat mkn roti kosong dan buah je
sy pon awal2 dlu mcm tu. nak mkn mee x pon bihun sup je. xnk mkn nasi langsung sbb x lalu
assalamualaikum ibu2 nak,tanya
Macam mana,nak elakkan,asik kembung masa,preggy kdg boleh migrain .. Nak mkn ubat xboleh,salah makan kembung perut
VIP Member
elakkan makanan berangin