Bleeding 1st trimester

slm nak tanya.. ada tak yang ada pengalaman bleeding berlarutan beberapa hari and heavy bleeding tapi pregnancy okay? sy 7 weeks, bleeding banyak. Dh pergi hosp dr scan kantung ada, baby belum ada maybe awal lagi. so dr advice untuk bedrest je. sy cuma nak tahu.. masih ada peluang ke untuk ada safe pregnancy 😔

5 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

In shaa Allah. Masih ada peluang untuk safe pregnancy. Fikir positif je ye. Kawan sy smpai keluar darah berketul2 time trim 1. Pergi hosp dpt ubat kuat kandungan. Bedrest secukupnya. Skrg anak dia dah lahir. 6 bulan da. Jangan fikir negatif sgt ok.

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-5237103)

masa scan nampak kantung tu scan dari perut ke? boleh try scan ikot bawah @ tvs scan. ni kira 2nd optional kalau dari perut kantung @ baby

Mama's choice special 5.5 Ada voucher diskon 100% bagi bunda yang beruntung. Buruan cek >>> https://shope.ee/5V98daM1Fh . (5237103)

TapFluencer

sy penah tp ended blighted ovum, gugur sndri 8w