Lapar 24 jam normal ke

Saya selalu rase lapar padahal baru je lepas makan . N nk makan lagi dan lagi. Risau kadang takut makan banyak kencing manis. Selalu nk makan nasi je kerjanya. Macam mane ye risau sngat keadaan mcm ni. Baru week 5

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

normal. sy sekarang pun asyek nak makan je. baru minggu 7. Doktor kata, trimester 1 makan je apa nak makan sbb baby tengah membesar. dah masuk trimester 2 kena control. takit dpt kencing manis dan takut baby besar lebih 3.5kg.

1y ago

Normal ye ? Takut sbb org xlalu makan sy terlebih makan. Harap dpt control lah nantii aaamiin . Semoga awk pom baik baik jugak ye

VIP Member

Normal.. Makan je selagi boleh.. Nti dah trimester ke2 kontrol nutrisi.. Still mkn juga.. Cuma mgkin doktor akn consult jnis diet mcm mne

1y ago

Tqqq awak