Durian Early Prengnancy

Saya makan seulas durian kg td ,usia kndungan bru 6weeks .ok je kan ?#firstbaby #pleasehelp

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

saya makan durian masa 6w. 5/6 ulas jugak lah. alhamdulillah okay je. lepas tu 10w pun makan lagi dgn jumlah quantiti yg sama. lepas tu minum banyak air kosong. Dinasihatkan sesiapa yang ada GDM kencing manis, setakat rasa seulas dua boleh la. sebab durian tinggi gula. Makan biar berpada ya ;)

1y ago

Hahahah saya jenis tkud2 nk amek or mkn ape2 wktu tgh preggy ni . Ape2 pun tq utk info ya

Hai sis, saya tak pernah makan durian lagi setakat ni. Boleh je kot seulas. Durian tinggi gula. Kena minum byk air kosong lps mkn. Boleh tengok dalam theasianparent ada button makanan & nutrisi.

1y ago

Tulah mkn td pun sbb nk mrse je .lps je mkn tu tekak trus jdi kering ,nsib baik mkn seulas je ,ape2 pun tq ok