kerap kencing

saya dah 33 minggu 2 hari , normal ke kalau kerap kencing , tapi tak banyak pun . sikit sikit je , dan normal ke kalau rasa sakit dekat miss V kita tu ? dekat bahagian tulang tu . #bantusharing #1stimemom

11 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

kurg air mgkin...mnum air ksong byk, rsau kncing kotor...akhir2 mngndung ni, mmg kerap kncing tp xde la sejam 3-4 kli...klu cmtu myb dh kncing manis...

VIP Member

Normal.. Sebab baby dah turun dah duduk atas pundi kencing kata orang, tu yang asyik terkucil tu... 😅

2y ago

hahahah , tu lah pasalnya

sama sis dgn sya 33 mngu skrg lagi krp nk trkncing..dn klau jln rsa mcm nk brnk je

VIP Member

Rasa sakit kat miss V pun saya ada rasa masa pregnant 1 dan 2

Mmg normal sebab baby dah turun tp kena minum air banyak ya

2y ago

baiklah , terima kasih ye

normal.... sakit kt v tu pon normal sis

2y ago

baiklah , terima kasih

normal sbb baby dah turun

saya kadang² rs ngilu kt miss v

normal sis

2y ago

sama

Normal sis