Kerap terhantuk

Salam mommies.. Saya rasa down sangat2..sudah cuba untuk awasi anak tpi anak terlampau aktif & ada2 jak kejadian yang saya x inginkan berlaku.. Ayahnya sudah lama beli helmet untuknya tapi baby x nak pakai.. Saya rsa down sesangat.. Selalu jatuh terlentang & berbunyi 'boop' di lantai.. Tapi lepas jatuh pun still aktif & macam mna pun saya tetap risau ngan baby saya.. Saya perlukn support & nasihat dari para mommies.. Anak saya 1 tahun 4 bulan..

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Comelnyaaa anak awakk. Haha. Alhamdulillah sihat active dia. Anak saya banyak kali jugak terhantuk, ada sekali tu jatuh terhantuk dagu sampai banyakkkk darah keluar dari mulut. Terus bawa pegi klinik masa tu, tapi dia okay je. Active je balik macam tak ada apa terjadi. Haha. Setiap kali saya jumpa doctor, doctor akan cakap, kalau lepas jatuh terhantuk, ada nampak perubahan pada dia, contohnya muka pucat, lesu, tak active, muntah, demam, tak bermaya, cepat cepat pegi hospital/klinik. Tapi selagi dia active, makan okay, perangai macam biasa, maksudnya semuanya inshaAllah baik baik je. Lagi satu option, kena belikan play matt banyak sikit agaknya atau karpet supaya dia tak jatuh atas lantai keras.

Baca lagi
2w ago

Terima kasih utk komen puan.. saya sekarang cuba untuk awasi anak saya.. anak saya ni gemar goncang botol susu sambil jalan. itula dia sering tergelincir sebab terpijak susunya di lantai.. saya cuba usahakan walaupun saya tahu anak saya ni aktif & dia akan kacau apa je benda yang saya buat 😂

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-5235732)

sme sis.. sye cuma doa je agar semuanya baik2 sahaja..

4w ago

itula sis.. harap baby okay..