Menang RM200 dengan hanya jawab survei di bawah!

Parents, ini peluang untuk anda bawa pulang RM200 dengan hanya melengkapkan survei di bawah 👉 https://tickledmedia.questionpro.com/t/ALAbkZpyRm?custom11=pp Semoga berjaya semua parents!

Menang RM200 dengan hanya jawab survei di bawah!
45 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sebagai ibubapa setiap anak yang lahir adalah rezeki. keyakinan untuk membesarkan anak-anak banyak cabaran dan perlu banyak kesabaran. bak kata pepatah kita jaga anak sebagai contoh baju putih itu coretkan biar cantik, supaya anak besar dan berguna nanti setelah dewasa.

Keyakinan sy adalah dengan adanya kekuatan dlm diri sy utk mencorakkan anak sy mnjadi insan yg baik dn berjaya dlm kehidupan mereka..juga menjadikan mereka insan berguna serta mnjadikan mereka anak yg soleh dn solehah..in shaa Allah..

penuh debaran ..satu satunya nk setelah menunggu 7 tahun insyaAllah saya yakin utk mengharungi semua cabaran akn dtg untuk besarkan dia.harap saya dna sumi sihat selalu😘

saya ada keyakinan selama keyakinan ada dihati selama itu tak de ragu. jangan tanya pasal ini ke orang tua biasa mereka akan diam tapi tetap buat apa yang musti mereka buat

Nak membeserkan anak ni tak mudah . Tapi banyak dugaan dan cabaran yang perlu kita hadapi dan perlu sebanyak sedikit pergorbanan untuk membesarkan anak .

anak adalah rezeki yang allah bagi😊 xsemua org dapat merasa jadi ibu..jadi..hargai dan yakin yang kita mampu jaga ank dengan sebaiknya..

Sangat mencabar lagi2 ank sulung suspek adhd..smg diberi kekuatan dlm membesarkn ank2

meme byk kesabaran dlm membesar ank..kita org tua yg mencorakkkn hidup ank2 kita..

salam camne nk merawat tekanan nadi tggi..sape boleh bantu?

VIP Member

Done. Semoga ada rezeki anak saya 🤍