Tumbuh gigi

Normal ke baby bru nak masuk 7bln dh nak kluar gigi

Tumbuh gigi
44 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Anak sy yg no 4 paling cpt tumbuh gigi. masa usia dia cecah 4 bulan tumbuh tunggul gigi bawah dua atas baru satu. masuk 6 bulan gigi bhgian bawah keluar dua full, atas satu keluar full lepas tu mulai tumbuh gigi taring dia dua2 bhgian atas.

VIP Member

Normal. Anak saya nak masuk 6 bulan keluar 2 bahagian bawah. Nak masuk 7 bulan keluar 4 bahagian atas. Sekarang 11 bulan dah 6 batang gigi. Letih kita nak jaga gigi awal sangat tumbuh haha

( Budak dalam perut tuh kluar aku xnk ade pape dgn kau ) talak kiasan . skg preg 5 bln . tp sy nk thu jtuh talak ke lps sy bernk nnti

4y ago

refer pejabat agama please

ada tu baru lahir dah tumbuh gigi mcm Ank buah sy, dua org anaknya lahir terus ada gigi

TapFluencer

Lebih daripada 7 bulan pun ada yang lambat tumbuh gigi sis. Perkembangan anak2 lain2

normal.. ank saya 4bulan dah tumbuh gigi bawah... skrg 10bulan dh 8btang gg.. hehe

comelny🤗normal cz lain ank lain pulak perkembangn mereka okay👍

VIP Member

normal sis..ank sye 6bulan dh tumbuh gg skli 4btg..atas dua bwah dua

bagus nya ada tumbuh gigi anak sya 8 bulan 9 hari belum lagi Ada😂

ank sy 10 bln baru tumbuh gigi.ada yg cpt ada yg lmbt.normal je tu.