IBU GDM ON DIET

Hi mummy, saya nak tanya due date sy 1/11/2020 doc suruh serah diri, nti kena induce atau pun doc bagi tarikh lagi seminggu kalau tak ada tanda lagi nak bersalin..##firstbaby

5 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

semoga dipermudahkan awak .. sy pon gdm on diet , edd sy 4/11 tp nurse suruh masuk sehari sblum 3/11 . dr situ laa klo baby xnk keluar jugk mungkin kene induce ... harap cepatkeluar laa baby 🥰

semoga dipermudahkan urusan sis. sy hari tu pun gdm on diet. mcm2 senaman buat sebab taknak kena induce. alhamdulillah baby keluar awal 6 hari dari tarikh due. hehe

2y ago

dah nak dekat due nnt bnyk kan bersama dgn suami..insyaAllah

semoga Allah swt permudahkan urusan awk dan kita smua ibu² untuk melahirkan aamiin

VIP Member

Semoga dipermudahkan urusan ye. Aamiin 🤲🏻

semoga Allah SWT permudahkan semua urusan awk Aamiin

2y ago

Aamiin