nak makan maggi

Hi mommies2 semua..sy nk tnya blh ker kalau hamil makan Maggi..sy Bru 3 months..tpi tringin nak makan Maggi greng segera tu..tapi smalam dh mkn dah..tapi hrini tringin lg nk makan..nasi dh tk selera nk mkn..mcm mana eih ? Ada pndangn tk??

6 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Trimestr pertama smapai masuk kedua sy kerap makan meggi. Sebab sy tak suka makan. makanan yang sejuk sy nak yang panas2, nasi memang tak boleh telan sgt. Nasip mama & mertua sis rajin masak bubur pagi2 boleh lah telan bubur.

1y ago

sangat xbagus...lebih baik elakkan..boleh myebabkan bby jaundis nnt.

Sy dulu selalu jugak dok makan mee sedap tuu. Nasi mmg x boleh masuk tekak lgsg. Tp jgn kerap sgt makan mggie . Alih tekak spya makan roti . :)

Nak makan boleh je kalau dh xlalu sgt nk makan nasi. Tapi jgn selalu makan. Xelok utk kandungan.. terus sy rsa teringin bila ckp psal meggi😅

sy pon bru nk masak meggy.tp suami mrah..da mkn nasi goreng.nasib sy semua boleh telan tolak batu n kayu je 😂😂😂

VIP Member

Saya dulu makan juga maggi tpi janganlah setiap hari makan. Sebulan 2 kali pun cukup

VIP Member

Boleh tp kena control la. Jgn mkn byk sgt