Kerap sAkit perut macam nak membuang

Hi mami mami. Ada tak yg pernah rasa macam saya? 33weeks kerap sakit perut rasa nak membuang, tapi bila membuang, sikit saaja membuang nya. Tapi sakit perut tu kerapp. Ada tak? #firstbaby #seriusnanya

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Eh. Sama la kita. First baby tp 32 minggu. Saya pun ada rasa sakit perut mcm nak membuang, tp bila membuang tu sikit je keluarnya. Kadang tu sakit perut mcm nak membuang, tp bila pergi toilet, tak pula nak membuang ๐Ÿ˜…

3y ago

Ya. Saya pun nervous. Inshallah semua baik baik. Semoga urusan sis dipermudahkan jugak!