Baby gerak sebelah perut kiri

Hi mama, skrg saya pregnant 22 minggu. normal ke baby asyik gerak tapi position dia belah kiri saja? Belah kanan perut tak pernah rasa.. kalau timbul2 pun mmg belah kiri saja. ke sebab belah kanan perut ni uri? #firstbaby #pregnancy #firstmom

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

baby sye pun asyik ddk belah kiri jee masa awl²..ni dh masuk 7 bln bru dia bergerak ke belah kanan pulak..kdg² dia ddk dkt bhgia tngah je

Kaki dia kat situ.

3mo ago

Ya betul.. Sbb saya pn mcm diorang ni jugak, baby asyik gerak belah kiri.. Pastu msa scan KK saya tanya doc, pastu doc bgi tngok kaki dia kat sbelah kiri, kepala belah kanan.. Tu rasa tendangan baby dkat kiri.. Baby masih melintang kat dalam.. Bru 21w 😂