Perut cramp

Kalau perut rasa cramp, selamat ke untuk sapu minyak angin seperti fresh care? Ada mommies yg tahu? #pleasehelp #firstbaby #firsttimemom

Perut cramp
7 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

boleh jer sapu dkt semua tempat, saya tiap2 malam akan sapu dkt area perut, pinggang, dada, alhamdulillah rasa sengai2 tu kurang, boleh la tido dgn aman.., minyak angin tkdk masalah pun nak sapu di mana2 kawasan, yg org sllu ckp jgn letak minyak angin dkt perut nnti anak panas tu semua mitos jer, anak kita dkt dalam tk rasa apa ii pun so dont worry okay? ❤

Baca lagi

Suami saya ada pernah tolong tanyakan doktor masa saya pegi scan hari tu , kalau sapu minyak angin dekat perut boleh ke ? Doktor kata takde masalah , sebab sapu dekat luar , lapisan kulit manusia tebal , jadi percent untuk ubat tu masuk terus kedalam kulit kita sangat sikit , 0.0001% .. Emm , biasa saya kalau rasa sakit perut , saya sapu minyak cap kapak ..

Baca lagi

saya pun guna jugak minyak ni... tapi guna bahagian dada je yg salu sakit..bahagian lain tak... sbb tak tak sure lagi... takut gak ..

Ada orang akan marah sapu minyak yg panas, katanya nanti anak kt dalam panas. Tp kalau setakat minyak angin boleh rasanya.

VIP Member

jangan sapu dekat tempat yg berdekatan dgn perut , mmg tak boleh , kalau lutut ke bawah or kepala okay je

VIP Member

sy guna betis tapak kaki.. d perut je xsapu

VIP Member

bole je