Kepada ibu2

Ibu jagalah anak atau bayi lahir tu dengan kasih sayang. Bayi tidak tahu apa2 pun dan tidak kenal siapa di hadapan matanya.jangan sesekali buat adoption kepada pihak ketiga.cuba sedaya untuk jaga bayi.tuhan kurniakan.pasti ada jalan.tuhan tidak akan tutup jalan.hanya kita tidak sampai.🙏jangan bagi bayi untuk adoption atas dengar kata2 orang. Saya kehilangan bayi dan isteri saya pada 2/8 dimana selepas balik kerja didapati mereka dua sudah tiada di rumah.siap mencari tapi tiada.dapat tahu sudah pergi ikut kata emak dia. Beberapa hari sebelum tu ada org call dan tanya sy.samaada saya hendak bagi adoption baby atau tidak.lalu saya jawab tidak bayi anak kami .kami tidak akan buat begitu.tapi kini tidak tahu status ibu dan bayi.hanya 3hari selepas discas dari gh saya kehilangan anak dan isteri.sangat menyedihkan hati dan seperti yatim dah.kami tidak gaduh atau salah faham.isteri saya ikut kata emak dia dan pergi. #baby #baby18days #bantusharing #ingintahu #pleasehelp #firstbaby #seriusnanya #donygiveadoption

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

personal nya. mcm mana mak ada hak? lambat nikah ke? semua tu keputusan ibu tu sendiri if lapor kt polis mmg tu dh jadi kes. ur blood tk rela kasi org ibu siapa pn tkleh rampas kecuali kebajikan.

3y ago

Memang blood I.kebajikan kata hak pada mak bulan pada i.

Ya Allah, sedihnya adoption tanpa persetujuan kedua pihak pasangan suami-isteri.. Sy bersimpati. Moga kamu tabah menghadapi ujian. Adalah kebaikan yg lg istimewa buat kamu suatu hari nanti.

Baca lagi
3y ago

🙏🏻hanya bertabah hati...biar tuhan uruskan segala.bagaimana pun anak dah besar nanti akan juga cari I.