Alahan tak boleh gosok gigi

Hai mommies semua Ada tak dekat sini setiap kali gosok gigi je muntah, apa mommies buat ye ? Saya sampai dah fobia nak gosok gigi sekarang ni 😭#pleasehelp #bantusharing

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sy guna kodomo lion je. sy x berus lidah dlm2 sgt takut mual. mouthwash pun sy pilih perisa buah2 je. kalau bau pudina memang sy x boleh pergi. tu cara sy la. ada org lepas gosok gigi terus minum susu ke, jus oren ke bagi cuci habis rasa ubat gigi tu. mungkin boleh cuba tu jugak

1y ago

ok sama2 😄