Bleeding selepas bersama

Hi. First of all jangan kecam soalan saya sbb saya tahu ada certain akak akak kat sini akan cakap tanya lah doctor, tanya sini nak buat apa. Sebab during pregnancy saya dah kena seluk muncung itik 4 kali jadi saya trauma lagipun baru bersalin bulan august haritu. Lepas beranak saya tak datang haid sampai sekarang tapi ada discharge warna kuning tapi tak ada bau setiap hari walaupun dah basuh macam macam cara.(Saya ada sertakan gambar) Saya dah start mula bersama suami dan semalam lepas bersama tiba tiba ada darah keluar sikit tapi saya cuci je lah. Pagi ni pun masa mandi ada lendir darah juga. Saya tak tahu sama ada darah period atau darah lain. Anyone pernah jadi macam saya tak? Kenapa ye punca? Saya baru 23 tahun jadi takut 😭

Bleeding selepas bersama
2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

wajib jumpa doctor bila keluar bleeding lps bersama. benda dari dalaman x tau ape jadi. maybe ade luka ke ape ke. so ajak husband pegi klinik.

2y ago

Okay noted thanks kak

awak xperiod semenjak bersalin bulan 8tuhari ye?awak guna perancang apa

2y ago

Yes ikutkan macam tu lah dari pregnant sampai ke bersalin and sekarang bulan 12 tak period lagi. Tapi saya harap bleeding ni sbb kan period lah. Saya tak guna perancang pun 😅 ada mintak ubat perancang dekat nurse tapi dia kata tak boleh bagi sbb saya belum period dan dah bersama husband.